HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Ha a férfi "rossz"

2014.04.09. 14:10 Nőneklenni

Ott van melletted. Semmi sem jó, bármit is tesz. Nincs egy jó szavad hozzá, nincs benned semmi tisztelet.

Tulajdonképpen miért kell Neked?

Szemetesembernek, vagy kertésznek? Esetleg bankautomatának?

Lehet, hogy ennek a kapcsolatnak már vége. Ha fizikailag benne vagy is. Előfordulhat.

De az egyik legönzőbb dolognak tartom, ha ilyen esetben nem engeded el.

Ha Te már nem tudsz neki adni, vagy Ő neked, akkor nincs jogod ahhoz, hogy megfoszd attól, mástól megkapja a törődést, figyelmet, tiszteletet, szerelmet.

A férfiak nagyon hosszú ideig képesek tűrni, hogy semmit sem kapnak emberileg, érzelmileg, különösen ha gyerekek is vannak.

De egyszer - többnyire- elegük lesz.

Te már nem nézed semmibe, de lehet, más nő Istenként fog rá tekinteni. Ezt szeretnéd?

 

Még benne vagy. Még változtathatsz. Átgondolhatod. De ne legyél benne biztos, hogy ez mindig így lesz!

Megtörténhet, egyszer csak elmegy. 

Te pedig őt nevezed ki bűnbaknak. 

Holott nagyon nagy részben benne vagy abban, ha kilép az életedből! Elvégre is -a mazochistáktól eltekintve- a férfiak nem nagy örömmel élnek együtt egy hárpiával, vagy őrmesterrel.

 

Gondold át!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr375996908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hátizéno · http://hatizeno.blog.hu 2014.08.21. 07:40:07

Úristen! Igaz minden szó...
Tetszik :) Jövök még vissza, ezt olvasni akarom, gratulálok :)

Pixynor 2014.10.30. 15:49:19

Ez tökéletesen így van. Én átmentem rajta, pontosan így. Elengedtem, hisz talált egy olyan nőt, aki valóban istenként szerette, úgy ahogy én már nem tudtam. Ezt meg lehet csinálni. Én megtettem. Nem bántam meg, bár én azóta is egyedül élek. De ez nem panasz szó, mert ha nem léptük volna meg, csak nyomorultul élnénk a mai napig együtt, ahogy sokan teszik.

TakeMeCloser 2014.12.27. 20:17:30

@Nőneklenni: ez nagyon ott van. Mintha csak rólam írtad volna:

"A férfiak nagyon hosszú ideig képesek tűrni, hogy semmit sem kapnak emberileg, érzelmileg, különösen ha gyerekek is vannak.De egyszer - többnyire- elegük lesz.Te már nem nézed semmibe, de lehet, más nő Istenként fog rá tekinteni. "

Elegem lett, de még így sem én léptem le. Kitartottam, az utolsó pillanatig. De most már nem bánom, hogy kirakott, hogy elvált. Semmibe sem nézett. Elüldözött, aztán széttette a lábát egy idősebb csókának. Ezzel durván le is értékelte magát, nem tudtam, nem is akartam megbocsátani. Emiatt még ő van megsértődve, mert azt hitte, neki még ezt is lehet.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2014.12.28. 20:01:51

@TakeMeCloser:

Mármint, miért van megsértődve? Nem jött össze a terve, és kuncsorogna vissza?
süti beállítások módosítása