HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Ki az ágyból!

2013.04.04. 18:51 Nőneklenni

Nagyon sok kapcsolat azután kezd el megromlani,miután megszületik a gyermek.

Természetesen Ő egész napos figyelmet igényel kezdetben,ezzel nincs is probléma.

Azonban azzal már van,ha ezért a férfit teljesen háttérbe szorítjuk.

Tudom,hogy fárasztó egy baba ellátása,én is végigcsináltam.Ettől függetlenül amennyire lehetett,foglalkoztam a társammal is.

Egy egészséges lelkületű férfi sosem féltékeny a gyerekére,inkább visszavonul,lemond,tudomásul vesz.Egy ideig mindenképp.

Akár a saját ágyáról is.

Sok esetben -nem hiszem,hogy újdonságot közlök- az apa kiszorul az ágyból,beköltözik helyette a baba.

Nem helyeslem.Igaz,semmihez sem hasonlítható,amikor az ember magához öleli a gyermekét,érzi a szívverését,az illatát,de az apuka nem egy szatyor,amit ki kell rakni a másik szobába.

Neki is fontos a törődés.

A legjobb megoldásnak én azt tartom,ahogyan én csináltam.Persze az ember mindig így gondolja.:-).Nekem mindenesetre bevált.

A gyerekágy az ágy mellett,az én oldalamon.Így ha moccant is,rögtön meg tudtam simogatni.És apuka sem érezte mellőzve magát.

Tanács:A legrosszabb,amit tehetsz,ha kirakod az ágyból a férfit.Nem fog szólni,nagyon sokáig nem.De a törődést hiányolni fogja.És ha évekig ágyon kívül marad,egyre erősebben.

Ne legyél abban biztos,hogy mindvégig ki fog tartani!És ez érthető is.

Nem a gyerekedet választottad társadul,hanem Őt!

Vagy ha igen,ne csodálkozz a következményeken!

Figyelj a férfira,mert ha Te nem teszed,lehet,lesz más,aki igen.És az a Te hibád is lesz!

A másik számomra elfogadhatatlan dolog az,ha egy férfi hazatér,kiderül,nem maradt vacsora,ebéd,megette a család.

Ebben az esetben is,nagy valószínűséggel nem fog cirkuszolni, a gyerektől biztosan nem irigyli.

De könnyen megeshet, nyitottabb lesz másra.Másik nőre,kapcsolatra.Ahol figyelnek rá,törődnek vele.

Ne tedd meg Vele,hogy nem gondolsz rá ebéddel/vacsorával!

Neki ugyanúgy szüksége van Rád,mint a gyereknek.

Hidd el,ezek a dolgok idővel visszaütnek!Ha nincs vita ezek miatt,akkor is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr375195826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása