HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Ki mit főzött...

2013.02.06. 22:30 Nőneklenni

Egy ideje szinte nap,mint nap találkozom azzal,hogy a nő nem főz.

Nem panaszkodnak a férfiak,csupán 1-1 elejtett megjegyzést tesznek,1-1 -akár pár mondatos- beszélgetés  közben.

Nem szívesen beszélnek erről,néha egy kicsit úgy érzem,mintha szégyellnék....a nő nem főz.

Amikor igazán elkezdtem arra figyelni,mit rontunk el,mi nők és figyelni a férfiakra,akkor keveredtem először olyan társalgásba,ahol a nők majdnemhogy kikérték maguknak,hogy főzzenek egy férfinak.

Azt gondoltam,főzési hiányosságok csak a fiatalabb korosztálynál vannak,hogy az ötvenes nőkorosztálynak evidens a család/társ ilyetén módon való ellátása,de tévedtem.

Ötvenes nők is kikérik maguknak,mondván,vegyen magának mirelitet!

Döbbenetesnek tartom.

Amikor a nőség egyik alappillére a másikról való gondoskodás,főzés formájában is.

Nem tudom elképzelni azt,hogy ha valaki fontos nekem,akkor ez (is) kimarad.

Tévedés ne essék,egy nő nem csak a főzéstől nő.

Megkérdeztem férfiakat és teljesen elfogadható az a válaszuk,hogy ha választani kell :legyen jó a szex,vagy jól főzzön a nő, az előbbit tartják fontosabbnak.

Lehet egy nő akármilyen jó szakács,ha az ágyban nulla, vagy nulla közeli.

Már csak azért is,mert manapság nagyon sok férfi tud főzni,sőt kimondottan jól főz.Így önellátó.

De a gondoskodás eme formáját is nagyon szeretik.

Viszont hiába is főzöl jól,ha más-fontos- területeken nem tudsz adni.

Egy férfi nem szakácsnőre vágyik.Hanem NŐre,akiben a NŐség minden szegmense megtalálható.

Sokszor hallom, a munka mellett nem lehet,mit képzel,etc.

Más is a munka mellett teszi meg.Anyáink is ezt tették.Elméletileg erre is tanítottak.

Akkor miért nem?

Tanács:

Tanulj meg húslevest főzni,ha eddig nem tetted meg!:-) (általában ez az alap)

Ha kevés időd van,keress hamar elkészíthető ételeket,recepteket!

Egy férfit le lehet venni a lábáról azzal,ha azt főzöd,amit szeret.Ha őszintén és természetesen teszed,csak azért,hogy örömet okozz.Érdekből semmit -ezt sem- javaslom, előbb-utóbb úgyis kiszúrják és akkor rosszul járhatsz.

Leveheted a lábáról azzal is, ha tálalsz neki,esetleg díszítesz,ha van rá idő.

Ha jártadban-keltedben látsz valamit,amit tudod,hogy szeret és megleped vele.Csak úgy spontán és természetesen.:-)

Ismétlem: ez csak egy részterület.A másik ugyancsak fontosról legközelebb.:-)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr215066624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zelmavagyok · http://sikospálya.blog.hu 2013.02.07. 06:12:35

Örömmel fedeztem fel, hogy ebben egyetértünk... sőt, odáig merészkedem, hogy a XXI. században a főzés és a sütés - éppen, mert maga a táplálkozás megoldható sokféle-másképpen is - kommunikációs forma. Mert az időmet és a kezem munkáját teszem bele, és ezáltal a figyelmemet, a szeretetemet. Azt tanultam kislánykoromban, hogy a sütemény - sült szeretet. 50 felett kezdtem el rendszeresen sütni, nem csak férfinek és gyereknek, hanem alkalmanként barátoknak is.

Nőneklenni 2013.02.07. 08:51:43

@zelmavagyok: Én ezt így- szó szerint- nem tanultam.:-)
Csak láttam magam körül,amit.

Megjegyzem:szimpatikus,ha egy férfi tud főzni.Szívmelengető,amikor nekem főz.És az együtt főzés is nagyon meghitt tud lenni.:-)
A nemszeretem munkákat,pl. zöldségpucolás,romeltakarítás,mosogatás,....:-),bevállalom.

Elsőszámú Közellenség 2013.02.08. 12:56:01

Bár rongálom a férfinem imázsát, de egyrészt elég jól főzök, másrészt viszont semmi különösebb elvárásom nincs élelmezés terén. Gyakorlatilag szeretek mindent magam megcsinálni, még a ruháim mosását szem szívesen bízom másra. Igaz, enni nem szeretek társaságban, tehát aki eléri, hogy vele étkezzek, az már közel jár hozzám. :) Tehát a gyomrommal nem igazán lehet engem megfogni, ezáltal kissé szűkülnek a lehetőségek. :) Mindent összegezve, talán kissé különc vagyok, a maga egyéni útjaival.

Nőneklenni 2013.02.08. 13:56:37

@Senki Tufako: Szerintem nem sok férfit lehet csak a hasán keresztül megfogni.:-)
Nem hiszem,hogy ezzel rongálod az imázst,hisz az én tapasztalatom is ez.
Manapság nagyon sok férfi tud főzni.Jól főzni.
A beszélgetéseimből az is kiderült már sokszor,különösebb igényeik sincsenek e téren.Ennek ellenére nagyon jól esik nekik,a törődés e téren is.
süti beállítások módosítása