HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Felvetés

2020.07.30. 13:49 Nőneklenni

Vajon a férfiakat szidalmazó hölgyek közül vajon hánynak jut eszébe az, hogy ezen férfiak jelentős részét nő nevelte fel, egyedülálló/elvált nő, férfiminta nélkül?

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr6316086434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.07.30. 14:43:44

1: Én pl. nem szidom a férfiakat
2: Egyszerű kérdésekben amikor tényleg csak csinálni kéne valamit anélkül, hogy bármilyen ciki vagy szégyenteljes helyzettel fenyegetne a dolog, akkor mentegetünk felnőtt embereket,
ha pedig az egyénen kívül álló dolgokról van szó, akkor meg egyéni felelősség?

Engem se tanított senki, senki nem fogta a kezem, hogy "tessék így kell egy szöget beverni" "így kell megfogni a hegert és belenyomni a festékesdobozba" "így kell kislyánom tévézés helyett inkább a lakást bámulni azon ötletelve hogyan nézhetne ki jobban".

Nem tudom. Most mit akarsz mentegetni?

2020.07.30. 15:06:25

Vagy pl. ahhoz se kell illuzionista agyturkásznak lenni, hogy egy pasi kiszedje b... előtt a fikát az orrszőréből.
Ahhoz se kell mágia, hogy ha a pasinak nője lett akkor a saját anyja a barátnőcskére való károgását csírájában elfojtsa helyére teremtve anyucit.

Ezek egyszerű dolgok, slusszpassz.

Igazából senki nem vár el nagy dolgokat egy férfitől, csak annyit hogy ne legyen mellette fight az élet, meg nem értés, érzelmi fagyasztó.

De tovább megyek én sem voltam soha egy finnyás picsa, de a legtöbb pali azt az elemi szintet nem képes megugrani, hogy tudja akar-e valakit vagy sem, és azt egyértelművé tegye, éreztesse.

Mint az a reklám (valami pia volt, de nem emlékszem melyik), amit egyszer láttam, hogy
"Az igazi férfi nem válogat, hanem választ"
Na gondoltam végre egy értelmes reklám, de ez biztos odabasz a férfibüszkeségnek. Szetintem így is lett, mert tényleg csak egyszer láttam.

És ha már a ffi úgy döntött, akkor tartson ki mellette, mert ha mindenféle jöttment károghat a nőjére, akkor valszeg az a ffi nem döntött, csak sodródott, és önmagában ez sem kiábrándító, hanem a szeretetlenség.

Szerintem ez mind olyan dolog, ami nem kéne hogy emberfeletti teljesítményt jelentsen.

De lehet én vagyok silány és nekem tűnik csak úgy, hogy a férfiak csak a nők felső 10%-ába tudnak beleszerelmesedni.
süti beállítások módosítása