HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Ilyenek vagyunk?

2013.02.19. 22:38 Nőneklenni

Megkértem néhány férfit,mondjon nekem néhány pozitív és  negatív tulajdonságot,amit nem szeret,illetve ami miatt vonzó számára egy nő.

A felsorolásban toronymagasan vezet az őszinteség.Mindkét oldalon.Tehát,mint hiba az őszinteség hiánya  és mint erény,ami miatt vonzó egy nő.


A hibáink,illetve  negatív tulajdonságok listája 1-1 kiragadott mondattal:

- hazudozás,őszinteség hiánya

"Ha valami nem jó,nem mismásolni kell,másokon keresztül megtudni a problémát,hanem őszintén BESZÉLNI róla."

- intrika

- szexszel való zsarolás

"Nem szeretem, ha a nök szexszel zsarolnak"

- agresszió

- bosszúállás

"Ha egy pasi nem reagál megfelelően egy nő közeledésére azt úgy veszi,hogy beletiportak a nőiességébe."

- hiszti

- egoizmus

- butaság

"a buta viselkedés ,amikor mindent magyarázni kell"

- túlzott gondoskodás

"Hibának érzem a túlzásba vitt gondoskodást, babusgatást is, bár néha igényelni is tudja az ember."

- anyagiasság

Ami vonzóvá tesz egy nőt:

- őszinteség,megbízhatóság

"Az őszinteség, a korrektség az alap."

- kedvesség

- humorérzék

"természetesen itt is bizonyos határok vannak, például nem jó, ha valaki vihog, mert szépen süt a nap."

- szerénység

- a szemek

"Egy nő szeme többet elárul róla mint gondolná."

Igaz,ez csak egy minifelmérés-féle volt,de azt hiszem,ha nagy létszámmal végeztem volna,sem lenne túl nagy az eltérés.Persze nyilván különféle egyéni igények is vannak.

Ilyennek látnak minket a férfiak.Kételkedem abban,hogy véletlen.

Nem kommentálom.

Elgondolkodásra ajánlom!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr795093124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila Cerveza 2013.05.18. 14:07:24

"Ha egy pasi nem reagál megfelelően egy nő közeledésére azt úgy veszi,hogy beletiportak a nőiességébe."

Az a baj, hogy sok "nő" azt hiszi, hogy csak azért
, mert nőnek született, máris mindenki meg akarja kapni. De ez nem így van. Néha elgondolkozom, hogy az ilyen típusúak vajon írnak e maguknak szerelmes levelet. A legérdekesebb, hogy még a kimondottam taszító nők is halálra dicsérik egymást (ez a facebookon is megfigyelhető). Hová tűnt az egészséges önkritika? De egy szép nő is ronthatja a varázst, ha nyomul. Akárki akármit mond, szerintem nem a nő választ. Adhat jeleket, hogy tetszik neki egy férfi, de szerintem normális esetben (józanul) a férfi dönt arról, hogy kölcsönös e a szimpátia és, hogy megszólítja e a nőt vagy sem. A "pasizós" kapcarongyok szerintem egy egészséges értékrendű férfinak nem kellenek.

Nőneklenni 2013.05.18. 17:44:02

Én nőként ezt úgy látom: "máris mindenki meg akarja kapni" és csak megkapni akarja.:-)
De azon már nem gondolkodnak el, miért nem akarnak -tőlük- a férfiak többet?

Szerintem sem tehetünk többet, mint nők. Csak jeladásokat.
süti beállítások módosítása