HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Helyzetkezelés- konkrétan :-)

2014.03.13. 21:53 Nőneklenni

Ahogyan már írtam is, sok-sok kritika éri a nőket és ahogy írtam is, sokszor jogosan.

És -ugye- mi azonnal ugrunk is rájuk. Megsértődünk, vagy vitába szállunk.:-)

 

Én is, még a mai napig is néha megkapom:

- Ti nők

- jaaaaj, Nőőőők

 

Olyan férfiaktól is megkapom, akik hosszú évek óta ismernek.

 

 

Én nem csinálok ebből nagy ügyet.:-)

Néha visszakérdezek: 

-Mi van már megint velünk?:-)

 

Néha azt mondom: 

- Tudom,tudom, mi nők...:-)

 

Néha megteszem azt is, hogy megkérdezem:

- Adtam okot a bizalmatlanságra?:-)

 

Legtöbb ilyen jellegű párbeszéd nevetésbe torkollik.

Mert a "fiúk" tudják, sosincs probléma ilyen jellegű kijelentésekből.:-)

 

Nem kell tragikusan és támadásnak tekinteni mindent.:-)

Olyan nagyon könnyen oldhatóak ezek a helyzetek , ha nem váltunk azonnal fúria üzemmódba.:-)

 

Ha viszont abba váltunk, annak oka is van. Esetleg telitalálat, amit mond a férfi?:-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr325859368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása