HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Hogyan tudod megtanulni , hogyan "kell" jól adni.:-)

2014.03.14. 12:11 Nőneklenni

Ha azt várod tőlem, hogy megmondjam: ezt és ezt kell tenned, sajnos ki kell , hogy ábrándítsalak! :-D

Hogyan adhatnék tanácsot, amikor nem ismerlek?:-)

 

Bárhogyan megtanulhatod. Bármilyen eszköz megengedett hozzá.:-)

Pszichológus, kineziológus,önismereti tréningek, asztrológia, vallás, olvasás, bármi. Olvashatsz engem is, ha segít az én látószögem.:-)Magadban kell érezned, mi az, ami ebben segíthet, én nem tudhatom helyetted.:-)

Csak abban tudok segíteni, hogy leírom, én milyen eszközöket vettem ehhez igénybe.:-)

 

Az első és számomra legkedvesebb tanítóm a lányom.:-)

Ő mutatta meg a feltétel nélküli szeretetet.:-)

Hogy én anyaként így szeretem, az evidens. De hogy én is szerethető vagyok, legyen bármilyen hangulatom is ( szoktam morogni...:-)  ), annak megmutatása az Ő érdeme.:-)

Csak figyeltem rá. És láttam, bármilyen kedvem is van, örülök, vagy elkeserít valami, morgok vagy nevetek, Ő MINDIG szeret.:-)

Ő (volt) az alap.:-)

Aztán elkezdtem olvasni. A Dalai Lámát. Rengeteget tanultam a gondolataiból.:-)

Sok könyvet beszereztem, a Lámától, pszichológusoktól, asztrológiai könyveket, rengeteget olvastam(igaz, azt mindig is) és még többet gondolkodtam.:-)

Csatlakoztam - és a mai napig csatlakozom- olyan csoportokhoz, amiktől úgy ítélem meg, még tanulhatok.

És rengeteget beszélgettem.:-)

Voltam asztrológusnál, kineziológusnál.

Tehát ami létezik, szinte mindenből összehalásztam, amit szerettem volna.:-)

Ez csak egy út. Az enyém.:-) Csak egy támpont.:-)

Hogy a Te utad mi, azt Neked kell eldöntened. Senki sem mondhatja meg Neked...:-)

 

De tudd, nyitva áll előtted! Csak el kell indulnod.:-) Senki sem akadályozhatja meg, hogy "jobbá" válj, csak Te magad. 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr145860039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása