HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Milyennek kell lennie egy férfinek?

2015.02.15. 21:30 Nőneklenni

 

A házicselédes írásomat megosztottam a facebook-on is.Olvasom alatta férfiismerőseim hozzászólásait. Van, ami elszomorít. Persze mint minden történet, ezek is kétemberesek.

Ha megkérdezné valaki, milyennek kell lennie egy férfinak?

Gyerekek.....nem tudom.
Eleve én úgy állok neki a kérdésnek, hogy nem kell valamilyennek lenni, mert már valamilyen. Ez a kell megfelelési kényszeres. Nekem.
Vagy vonzó a karaktere számomra, vagy sem.
Őszintén szólva, kevés a vonzó karakter. Mivel én a klasszikus,határozott (régimódi) férfitípust kedvelem. És ebből a típusból nem sok van. Hogy ebben nagy felelősségünk van, arról már írtam.
De milyenek legyenek manapság?
Azt mondtam,egy férfinak nem szabad önként bemászni az ágy alá, mindent ráhagyni a nőre, mert hamar a fejére nő.
Talán ez lenne az egyetlen tanácsom a férfiaknak. Határozottság. Határvonal. Eddig és netovább. Ellenkező esetben semmi tekintélye nem lesz a nő előtt.
Vajon helyes e, hogy ezt mondom?
Értékrendileg valószínűleg.
De ezzel megkockáztatja azt is a férfi, hogy egyedül marad.
Mert a nők manapság a háziasított férfit kedvelik. Aki úgy ugrál , ahogyan fütyülnek.
Igaz, talán egyedül is jobb, mint férfiatlanítva egy kapcsolatban.
Ezeken gondolkodtam az imént.

Summa summarum: ne hagyjátok magatokat, kedves férfiak! :-)

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr497178697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.02.15. 22:52:32

Ne aggódj, nincs veszve minden. ;)
Az csak a látszat, hogy a nők a háziasított férfit kedvelik. Viszont ez koránt sincs így. Minden nő az olyan férfit kedveli, amelyiket te is. A határozott, magabiztos férfit.

Az, hogy rózsaszín szobájában a kamaszlány a megértő, érzelemtől csöpögő plüssmaci-helyettesítő, vele Twilight-ot néző pincsikutyát szeretné, az nem jelenti azt, hogy valóban az lesz a vonzó számára. Volt már jópár kamaszfiú, akinek elmagyaráztam, hogy a nők szolgai kiszolgálása csak azt fogja eredményezni, hogy kihasználják őket, de cserében nem fognak kapni semmit, és a lány rövid időn belül dobni fogja őket. Egy részük elhitte, és most bejön a csajoknak. Másik részük a saját kárukon tanulta meg. Harmadik részük megmaradt a korábban belé nevelt elveknél (és tovább sóhajtozik a Facebook-on, hogy "megint elhagyta a lány, pedig ő mindent megtett neki").

Az ösztöneitek több millió év alatt alakultak ki. Ezt nem fogja felülírni egy pár évtizedes feminista agymenés. Nektek nőknek a határozott férfi kell. Ez a génjeitekben van kódolva. Persze a nők egy része nem tudja avagy nem fogadja el ezt. (Te is tudod, hogy egy nő képes önmagának is hazudni, és még el is hinni idővel azt. Sok férfit ez szokott bezavarni, mivel a legtöbbször mást mondtok, mint amit egyébként elvártok.) De ettől az ösztöneitek pontosan úgy fognak működni, ahogy azt te is írod. Annyi csak a különbség, hogy te racionálisan is megértetted már ezt, míg a nők egy jó része csak az ösztöneiben éli meg (gondolataiban meg mást hazudik magának és másoknak is).

Tehát ti nők szerencsére nem változtatok meg.
A probléma (ahogy jól rá is tapintasz a lényegre) a férfival van. Pontosabban a férfi reakciójával, amit a ti viselkedésetekre ad. Legtöbbjük nem tanulta meg, nem látta mintaként, hogy hogyan legyen férfi. Ezért bepincsul és ezzel neki is és a nőnek is rossz lesz. Kész a rossz kapcsolat receptje. Az a férfi, aki a határozott utat követi, nem kockáztatja, hogy hoppon marad. Épp az kockáztat többet (sokkal többet), aki a behódolós utat követi.
A férfiaknak a végére írt tanács teljesen igaz. De még mennyire, hogy igaz! ;)

Gerilgfx 2015.02.16. 02:15:06

szerintem ez hülyeség. van egy X ember, aki rendelkezik Y tulajdonságokkal, és kész. ennyire egyszerű. nincs olyan, hogy milyennek kell lennie. ő X ember, aki Y tulajdonságokkal rendelkezik, és olyan, amilyen. az adott helyzetre ugyanazt a válaszreakciót fogja adni, mert olyan, amilyen. az adott ember mindigis az adott ember marad, akárki bele is gebedhet, a tényeket nem tudja megváltoztatni. ha megcsinál mondjuk egy pszichológiai profilt ma, meg 10 év múlva, ez a pszichológiai profil nagy valószínűséggel teljesen ugyanazt fogja mutatni, és ha nem, akkor az egyfajta természetes továbbfejlődése az énjének, de az biztos, hogy nem azért következett be, mert valaki azt várta el tőle, hogy olyan legyen. az X ember Y tulajdonsága vagy vonzó, vagy nem, de nem fog csak úgy megváltozni, erre felesleges is várni.

Nőneklenni 2015.02.18. 13:37:34

@Gerilgfx: nagyjából ezt az álláspontot képviselem én is. :-)

Nőneklenni 2015.02.18. 13:45:40

@zombigyilkos: Valamikor régebben írtam arról, hogy a nők az igazi férfit keresik, ám ha véletlenül sikerül találkozni eggyel, nem tudnak mit kezdeni vele.
Ezért írtam, a háziasított kedvelését. :-)
De talán nem jól fogalmaztam. Van egy vágy és van egy viselkedési forma, amit életvitelszerűen nagggyon kedvelünk. Azaz csak azt toleráljuk.
Hogy ezzel a férfiból hülyegyereket csinálunk és tisztelni sem tudjuk - bár erre sokan nem is gondolnak- , az egy mellékhatás.
Hozzáteszem, egy igazi férfi( nem szeretem ezeket az igazis jelzőket, csak jobb híján használom)hamar sarkon fordul. És persze ő lesz a hibás. :-)
Számtalan javaslatot tudnék tenni a férfiaknak, hogyan viselkedjenek helyzetekben, mert az őszinteséggel, "normális viselkedéssel" nem mennek semmire.
Valószínűleg ez így nem érthető, arra gondolok, pl. egy kapcsolatot hogyan zárjanak le a legkevesebb kárral, veszteséggel.
Ezek nem őszinte, manipulatív megoldások, ezért nem foglalkoztam velük különösen. Az őszinteség híve vagyok, de egy sértett nőnél nincs rosszabb és veszélyesebb. :-)
Talán így érted, mire gondolok,

Pixynor 2015.02.19. 03:31:36

"Mert a nők manapság a háziasított férfit kedvelik. Aki úgy ugrál , ahogyan fütyülnek. "

Lehet, de a legkevesebb esetszer szerelmesek az ilyen férfiba :)és egyáltalán nem tudnak rájuk "férfiként" tekinteni.

Szerintem van köztes megoldás, mikor a férfi tudja mit jelent saját maga után rendet tartani. :) Ez nagy pozitívum és még kellően férfias is.

2015.02.19. 17:35:54

@Nőneklenni:
Értem. Bár az őszinteséget én kifejezetten fontosnak tartom egy kapcsolatban. Nem tartom helyesnek, ha hazudik egy férfi csak azért, hogy ne sértse meg a nőt. Ez egyfajta megalázkodás, ami ráadásul nem vonzó egy nő számára.
Egy cikk, ami érinti ezt:
www.ferfihang.hu/2011/11/05/kiegeszites-shit-test-temaban/

2015.02.19. 17:44:16

@Pixynor:
Hiszed vagy sem, a férfiak általában lényegesen rendszeretőbbek, mint a nők. Ha láttál már szingli nőnek lakását hétköznapokon, vagy láttál már katonáknál női körletet, akkor tudod miről beszélek. Egy átlag férfi körlet lényegesen rendezettebb és tisztább a mindennapokban, mint egy átlag női. És egy átlagos egyedülálló férfi lakása is hasonlóan vagy jobban rendben van tartva, mint egy hasonló nő lakása.
Nem mondom, hogy a férfiak között nincsenek rendetlen, vagy akár undorítóan igénytelen emberek, mert azért azok is vannak szép számmal. De a nők körében ez legalább annyira gyakori.
/Ha nem lenne meg az az elvem, hogy feministát nem engedek be a lakásomba, akkor bármikor jöhetnél nálam körülnézni. Nem vagyok tisztaságmániás, sem rendmániás, de mégis állíthatom, hogy nem lenne bajod, ha a padlóról ennél./

Egyébként Nőkovács barátosnénk tökéletesen leírta (itt: nokovacs.blog.hu/2015/02/15/a_hazicseled ). A férfi nem feltétlen azért hagyja ott a zoknit a szoba közepén, meg nem feltétlen azért nem viszi le a szemetet, mert ez a szokása. Általában elrakná ő, meg levinné ő, ha a nő nem kezelné őt gyerekként.

Pixynor 2015.02.19. 22:54:23

@zombigyilkos: " feministát nem engedek be a lakásomba"

Ha megesküszöm a mindenhatóra, hogy nem vagyok feminista, úgy okés??? Beengedsz?? :)

Egyébként sajnos csak igazat tudok adni. Magamból kiindulva, mert én is az a típus vagyok, aki képtelen otthon rendet tartani. Persze, most ráfoghatnám a fiamra, de sajnos az nem lenne igazságos. Na jó, ő sem a rend irányába mozdul el persze. Ha hétvégén kitakarítok, kb. valahogy fél nap sem telik el és máris annyi a pedáns rendnek. A barátnőm, aki egyedülálló, na ő teljesen más viszont. Nála makulátlan rend van mindig. Én ha levetem a ruhámat, simán lerakom egy székre, ő egyből elrakja, ha kiiszom a vizet a pohárból lerakom a poharat az asztalra, ő egyből kiviszi és még el is mossa. Nos én erre képtelen vagyok. Pedig gyakran igyekszem magam rávenni erre, mert én is úgy imádnám, ha olyan rend lenne mindig, hogy oda bárkit bármikor behívhassak. Az én családomban az volt a szokás, hogy nem mi vagyunk a lakásért, hanem a lakás van értünk... de mivel én is imádom a rendet, igyekszem, nagyon... :)

Én csak akkor hívnálak be - mindenféle előítélet nélkül - ha előre megbeszélnénk :) Spontán a fent említett okok miatt biztos nem.:)

2015.02.20. 10:56:17

@Pixynor:
Tudod, van több elvem, amiből nem szoktam engedni.
Az első és legfontosabb ezek közül (nyilván ilyen szempontból), amit az évek alatt megtanultam az a következő:
Nőnek soha semmit ne higyj el. Még azt se, amit kérdez.

Ne értsd félre, ez nem nőgyűlölet. Én imádom a nőket. De ismerem is, és emiatt mindig mindent kétkedéssel fogadok, amit egy nő mond. Na nem mintha a férfiak nem hazudnának, mert bizony ők is megteszik.
De a nő sokkal kacifántosabb ennél.
- Egyrészt képes bárkinek, bármikor hazudni, néha még akkor is, ha teljesen irracionális a hazugságuk, és semmi értelme annak, hogy hazudjon. Sokszor ő maga sem tudja megmagyarázni, hogy miért hazudik. De megteszi, és utána ha lebukik, akkor is folytatja, akármilyen átlátszó is a hazugsága.
- Másrészt képes meggyőzni önmagát a legnagyobb butaságokról is, és utána azt szívvel-lélekkel előadni. (Ez mondjuk ilyenkor nem hazugság nála, legalábbis nem a külvilágnak adott szándékos hazudozás. Ilyenkor önmagának hazudik, utána meggyőzi magát róla, és onnantól már nem kell haudnia sem magának, mert igaznak gondolja.)

Ezeknek az oka egyébként az, hogy sokkal nagyobb arányban hoztok érzelmi döntést, mint mi férfiak. Rátok az a jellemző, hogy hoztok egy döntést, amit valójában az érzelmetek/ösztönötök diktál. És utána azt az akár tök irracionális döntést megpróbáljátok belenyomkodni egy racionálisnak tűnő dobozba, hogy legalább magatoknak megmagyarázzátok, hogy az a logikus - általában sikertelenül.
Mi meg inkább fordítva vagyunk ezzel. Hozunk egy racionális döntést, és utána próbáljuk azt leönteni egy erkölcsösnek tűnő mázzal.
Volt pl. egy nő ismerősöm, aki nem tudta megmondani, hogy miért vált el a férjétől. Ne nevess, tényleg. :) Alaposan végiggondolva azt amiket mondott, jó eséllyel meg tudom tippelni, mi volt a válásának az oka. De ő nem tudja a mai napig. (Én meg nem mondom el neki az okot - hülyén venné ki magát, ha ennyi év után esetleg megtudná, miért is vált el, és hogy milyen könnyen lehetett volna kezelni a problémát.) Egyszerűen csak érezte, hogy el akar válni, és el is vált. Érzelmi döntést hozott, racionalitás nélkül.

Szóval ezen két okból kételkedek mindig abban, amit egy nő mond. Pl. a te esetedre most a második igaz. Így sajnos hiába esküdözöl, nem jöhetsz. ;)

Pixynor 2015.02.20. 19:43:01

@zombigyilkos: "Nőnek soha semmit ne higyj el. Még azt se, amit kérdez."

Ugyanmár miért nem ezzel kezdted?? Hát nem én vagyok feminista, Te vagy egy férfi soviniszta. Így akkor már teljesen más a leányzó fekvése. :)

Szerintem ez esetben, hogy imádod a nőket semmit nem jelent, csak hogy eszközként kezeled őket. De javíts ki ha tévedek.

Az, amit a hazugságról írtál, meg fogsz lepődni, a férfiakra detto pepitában ugyanígy igaz. Egy fikarcnyi különbség sincs a hazug férfiak és a hazug nők között, csak annyi, hogy a férfiak azzal próbálják védeni a mundér becsületét, hogy szerintük a nők várják el a hazugságot tőlük. Hááát az ilyenek meg is érdemlik én erre ezt szoktam mondani. És a szerintem rosszabb, hogy valaki racionális gondolkodás mellett hazudik, mintha azt érzelmi alapon tenné.

Az érzelmi döntéshozatallal semmi gond nincs. A gond azzal van, hogy a férfiak ezt képtelenek megérteni és lekezelni. Egyébként az, hogy a nők érzelmi alapúak, pont nem fér össze a hazugsággal, de mindegy.

Az én válásom arra vezethető vissza, hogy kiszerettem a férjemből. Ennyi. Pont ahogy érzelmi alapon házasodtam és alapítottam családot, ugyanilyen alapon váltam is el. Nem ivott, nem dohányzott, imádja a gyerekét. Én kiszerettem belőle, hiába kommunikáltam nem tudott vele mit kezdeni. Nem kívántam őt=kevés szex=megcsalás=válás. Ilyen egyszerű a forgatókönyv. Ja ő csalt meg persze nem én őt. És emiatt felesleges racionalitást keresni egy nő döntésében.

Ha ezt a férfiak felfognák és eszerint állnának a nőkhöz igen sok boldogságot lelnének bennük :) mint, hogy csak szexuális eszközként kezelik őket.

Pixynor 2015.02.20. 19:43:51

@zombigyilkos: UI:

"Így sajnos hiába esküdözöl, nem jöhetsz. ;) "

Jól van ezt megjegyeztem. Vedd tudomásul TE sem jöhetsz hozzám (nyelvnyújtás) :) :)

2015.02.20. 23:41:21

@Pixynor:

"Hát nem én vagyok feminista, Te vagy egy férfi soviniszta."
Nem, én racionalista vagyok.

"hogy imádod a nőket semmit nem jelent, csak hogy eszközként kezeled őket"
Nem, ugyanúgy kezelem őket, mint bármely más embert.
Csak figyelembe veszem az egyéni sajátosságaikat.

"fikarcnyi különbség sincs a hazug férfiak és a hazug nők között"
De, pont annyi, amennyit írtam.

"csak annyi, hogy a férfiak azzal próbálják védeni a mundér becsületét, hogy szerintük a nők várják el a hazugságot tőlük"
Nem védik ezzel magukat.
Inkább annyiról van szó, hogy a férfi sokszor nem tudja, hogy hogyan reagáljon egy nő viselkedésére. Teszem azt a nő megkérdezi, hogy
"szerinted nagyobb a fenekem, mint a Julinak?"
Na erre most mit mondjon az átlag férfi? Ha megmondja az igazat, hogy "Igen, nagyobb a feneked, mint Julinak", akkor jön a hiszti, hogy miért nézi ő Juli fenekét, meg nem is nagyobb, meg utána jön a sírás-rívás. Ha meg hazudik, akkor az lesz a gond. Szerencsétlenek egy része meg ugye hazudik, mert nem akarja megsérteni a nőt. Holott a durva az a dologban, hogy a nő kérdése már eleve egy tudat alatt előre megtervezett kelepce. Ugyanis a nő tökéletesen tudja a választ a saját kérdésére! Csak teszteli a férfit.

"És a szerintem rosszabb, hogy valaki racionális gondolkodás mellett hazudik, mintha azt érzelmi alapon tenné."
Nem feltétlen.
Aki érzelmi alapon hazudik, az olyankor is hazudik, amikor semmi értelme és csak árt vele önmagának és a környezetének is. Ráadásul önmagának is hazudik, aminél rosszabb nincs.
Aki meg racionálisan hazudik, annak célja van. És ez a cél nem feltétlen rossz szándékú!

"A gond azzal van, hogy a férfiak ezt képtelenek megérteni és lekezelni."
A férfiak egy része képes megérteni, de ők kevesen vannak.
A gond inkább az, hogy a nők maguk sem értik a saját érzelmeiket. Mégis elvárják (mint ahogy most te is), hogy megértsük őket. Ráadásul érzelmi döntésről van szó. Racionalitás hiányáról. Ezt ÉRTENI? Érzelmet általában nem lehet érteni. :) Legalábbis belülről nem.

"Egyébként az, hogy a nők érzelmi alapúak, pont nem fér össze a hazugsággal, de mindegy."
Önmagadat cáfoltad pár soron belül. Nem sokkal előtte még azt írtad, hogy a nők érzelmi alapon hazudnak. Akkor hogy is van ez? :)

"Az én válásom arra vezethető vissza, hogy kiszerettem a férjemből."
Ezek után gondolom nem csodálkozol, hogy megcsalt. :)

"És emiatt felesleges racionalitást keresni egy nő döntésében."
Épp ezt mondom én is! :)
Ezért is kellene beszüntetni az összes feminista szervezetet. mert abban sincs semmi racionalitás, csak egy nagy adag férfigyűlölet, kiegészülve egy óriási mértékű hisztivel. Ha lenne benne racionalitás, még régen belátták volna, hogy tök értelmetlen, sőt káros, amit csinálnak. De hát - ahogy mondtad is - a nők döntésében kár racionalitást keresni. :)

"Ha ezt a férfiak felfognák és eszerint állnának a nőkhöz igen sok boldogságot lelnének bennük"
A férfiak sok boldogságot találnak a nőkben. Nem is hinnéd, mennyit. Főleg, ha megértik őket. Pl. az utóbbi 50 évben a férfiak boldogság szintje folyamatosan emelkedett, míg a nőké folyamatosan csökkent (utánanézhetsz bárhol). Ebből bizony az jön le, hogy nekünk nincs bajunk a boldogsággal. Hát nektek? ;)

"mint, hogy csak szexuális eszközként kezelik őket"
Tudod miről feledkeztél el megint?
(Mint ahogy a feministák mindig meg szoktak erről.)
Arról, hogy esetleg ne csak azt nézd, hogy a férfi mit tehet meg érted, hanem azt is, hogy te mit tehetsz meg őérte. Mert esetleg ti is megérthetnétek, hogy a férfiak hogyan működnek. És - hovatovább - talán el lehetne őket fogadni ahelyett, hogy mindenáron a rosszat látjátok bennük.
Te ezzel a kijelentéseddel tökéletesen bemutattad, hogy:
- Fogalmad nincs a férfiak működéséről.
- Amit tudsz róluk, azt rossznak gondolod.
- Meg akarod őket változtatni, mintsem hogy elfogadnád őket.
- Azzal foglalkozol, hogy ők mit és hogyan tegyenek érted, ahelyett, hogy azzal foglalkoznál, hogy te mit tegyél meg értük.
Látod már, hogy mennyire feminista vagy?

"Vedd tudomásul TE sem jöhetsz hozzám"
Ja, nem említettem volna a másik szabályomat?
Nem lépek be feminista otthonába. ;)

2015.02.20. 23:48:44

@Pixynor:
"mint, hogy csak szexuális eszközként kezelik őket"
Arról meg már nem is beszélve, hogy a férfiak azért kezelik a nők jó részét szexuális eszközként, mert a nők magukat teszik meg szexuális eszköznek. Önmagukat rakják fel a polcra egy nagy "eladó" felirattal.
Erre szokták mondani, hogy aki kurvának szegődik, az ne sírjon, ha b@sszák. ;) Ha valakinek az minden értéke, hogy van egy vaginája, és ráadásul csak ezzel akar érvényesülni az életben, az ne lepődjön meg rajta, ha más értéket nem fedez fel benne senki.

/Érdekes egyébként, hogy antifeminista nőktől még soha nem hallottam azt, hogy szerintük a férfiak csak szexuális eszközt látnának bennük. ... Lehet azért, mert az antifemiinsta nőknek van más értéke is? :) /

Pixynor 2015.02.21. 02:51:36

@zombigyilkos: hát én is annyit tudok erre mondani, hogy aki olyan nővel áll össze, aki olyanokat kérdez, hogy jobb-e a feneke, mint Julcsinak, az a férfi is megérdemli.

Én is érzelmi alapon döntök, mert így szép az élet. Az egyik percben ezt érzem, a másikban az ellenkezőjét. Ez ki tud készíteni engem is, nyilván több nőt is. Emiatt azonban mindennel lehet vádolni a nőket, de unalommal nem, ugyanakkor ez eléggé jó alap a változás készségére, amit a férfiak viszont képtelenek produkálni (a nagy részük). Emiatt az unalom, és egy bizonyos szinten való megragadtság jellemzi őket, ami a nő érez, és ezt nem szereti, ezért is tesztelgeti megállás nélkül a férfit. Szerintem az okos férfi nem megy bele ilyen "csapdákba".

Magamból kiindulva: elég régóta olyan részénél tartok már az életemnek, amikor rájöttem, semmi szükség a hazugságokra, ha valami nem tetszik, kimondom, akinek nem tetszik, az távozhat. Ennyire egyszerű az élet. A legtöbb ember mégis ragaszkodik hazug életéhez. Én ezen már rég túl vagyok és ez erősen nagy szabadság érzetet biztosít.

Erre írtam azt is, hogy mivel én is érzelmi alapon döntök, nem hazudok, mert az nekem nem jó, ezért szerintem nem fér össze a hazugság az érzelmi alapú döntésnél. Tehát nem cáfoltam magam, ugyanakkor tényleg ezt csinálják a nők, ami szerint igazat adok, saját maguknak is hazudnak. :)

A növekvő boldogságotok alapját az képzi, hogy teljesen felvállaltan követhetiket a farkatok hívó szavát, amiben a nők igencsak partnerek lettek. Szóval a kinyílt szexualitás az, ami a férfiak növekvő boldogságát okozza, ellenben csökkenti a nőét, mert érzelmi alapon ez "mocskos" dolog és hiába mennek bele ebbe a nők is, mélyen az ő lényük nem ilyen, ellenkezik vele, ezért van e téren már ez a meghasonlott világ.

A boldogsággal semmi bajom,de néha én is be tudok fordulni és persze vannak dolgok, amik idegesítenek, és ha ezt engedem elhatalmasodni, meg bizonyos hormonális időszakokban, ez urrá tud lenni rajtam és akkor nem is boldogtalanságot érzek konkrétan, hanem azt, hogy kurvára elegem van az egészből és az első odajeggyel elhúznék egy másik univerzumba, vagy akár szívesen válnék az zombiapokalipszis első áldozatává :)

"- Fogalmad nincs a férfiak működéséről.
- Amit tudsz róluk, azt rossznak gondolod.
- Meg akarod őket változtatni, mintsem hogy elfogadnád őket.
- Azzal foglalkozol, hogy ők mit és hogyan tegyenek érted, ahelyett, hogy azzal foglalkoznál, hogy te mit tegyél meg értük.
Látod már, hogy mennyire feminista vagy?"

Hát csak röviden erre, pontosan tudom, hogy működnek a férfiak (pokoli egyszerűen), a hazug embert, akár férfi, akár nő, rossznak gondolom, eszem ágában sincs egyiket sem megváltoztatni (lehetetlen dolgokra okos ember nem vállalkozik), elfogadás két irányú dolog, ha engem elfogadnak én is el fogadok, miért kéne bármit is tennem olyan emberért, aki semmit nem tesz meg értem?

És ebből látszik Te is csak kapisgálsz a nők terén, mert nem is akarok ebbe belemenni, csak annyit mondanék, ha ismernéd őket, pontosan tudnád, hogy a nők sokat többet tesznek meg egy férfiért, abban az esetben, ha az a férfi megtesz értük egy kicsike dolgot. Ők ezt a hatványon tudják viszonozni, a legtöbb esetben teljesen érdemtelenül. Ez is abszolút emocionális dolog. Hálásak a legkisebb törődésért és figyelemért, amit a legritkább esetben kapnak meg. Ezért is a kérdés a legtöbb részéről kinek jobb a feneke.

Ha gondolod tarts feministának, nem zavar egyáltalán.

Antifeminista nő?? Most komoly? Tényleg ez a címkézések úgy gondolod megállják a helyüket? Tipikus férfias dolog, amit az utóbbi időben a nők is hajlamosak átvenni, a címkézés.

Kíváncsi vagyok mi alapján választod ki az antifeminista nőket, akiknek az otthonába lépsz? Rákérdezel? :) VAgy így adsz fel hirdetést?

Nem bántásiból, hisz nem ismerlek, de nekem mindig is olyan hihetetlen és szinten aluli volt a Veled való értekezés erről a feminista-vagy nem feminista dologról. Hihetetlen, hogy ennek Te tényleg ekkora jelentőséget tulajdonítasz, holott ez a férfiak részéről ugyanúgy áll, csak nem így hívják.

Szerintem normális gondolkodású felnőtt emberek (erről jut eszembe, behatárolni sem tudom a korod, így lehet nem is érint ez a kategória) nem foglalkoznak ezzel ennyit, mint amit Te. Legalább is abban a körben, amiben én mozgolódom, és nem a társadalmilag elit-vagy nem elit körre gondolok, hanem az élet minden területére, ez a dolog abszolút nem téma és valahogy én sem érzem szükségességét ilyen beszélgetésekbe belemenni.

Szerintem minden ember egyedi, a viselkedése határozza meg. Én is tudtam nem egy férfit már nagyon szeretni, az, hogy mostanában ez nem megy, két oka van (persze a fiamat is imádom, és apámat is, sogoraimat, és a fiú rokonaimat is)vagy nem találkozom már olyannal, aki számomra olyan egyéniség lenne, ami vonz, vagy már én nem vagyok képes arra, hogy szeressek. Ez a két lehetőség van, mindkettővel foglalkozom gondolatban.

2015.02.21. 15:02:56

@Pixynor:

"aki olyan nővel áll össze, aki olyanokat kérdez..."
Ez a nők 99%ára jellemző. Szóval nagy választék nincs a maradékból.
Igazából te is elismerted az írásodban, hogy nagyjából ilyen vagy. :)

"érzelmi alapon döntök, mert így szép az élet"
Igaz is. Tegyük félre az agyunkat, nem kell az! :D

"Az egyik percben ezt érzem, a másikban az ellenkezőjét"
Ezért kell a férfi.
Nélkülük az ilyen hozzáállásotokkal már rég kipusztult volna az emberiség.

"mindennel lehet vádolni a nőket, de unalommal nem"
Pedig k&rva unalmas tud ám lenni, ha mindig csak hisztizik.
Még unalmasabb, ha a saját baromságáért mindig a férfit okolja.
Ahogy most is teszed megint.

"ezért is tesztelgeti megállás nélkül a férfit"
Nem, a tesztelésnek más oka van.
Látom, még magadat sem ismered.

"A legtöbb ember mégis ragaszkodik hazug életéhez. Én ezen már rég túl vagyok"
Sajnálattal közlöm, hogy nem léptél ki belőle.
Pl. még mindig a férfiakat hibáztatod a saját baromságodért.
Ez egy hazugság. Önmagadnak hazudsz.

"növekvő boldogságotok alapját az képzi, hogy teljesen felvállaltan követhetiket a farkatok hívó szavát"
Nem. A boldogságunk alapja, hogy ha valami nem tetszik, akkor MAGUNKBAN keressük rá a megoldást, és nem másokat próbálunk mocskolni a saját sikertelenségünkért. Ennek semmi köze ahhoz, ami a lábunk között van.
(Ezt, amit most írtál hívják péniszirigységnek? :) Sz@r lehet így élni. Megértem már, miért vagyunk mi a boldogabbak. Nem vagyunk irigyek, mint a feministák.)

"a kinyílt szexualitás az, ami a férfiak növekvő boldogságát okozza"
A kinyílt szexualitás okát a feminizmusban keresd. A felmérések szerint teljesen más területek miatt lettünk boldogabbak. Szóval megint sikeresen beledőltél a saját előítéletedbe.
Ilyen ez a péniszirigység. ;)

"mélyen az ő lényük nem ilyen"
Ez is egy önáltató hazugság a részedről.
Mélyen a nők éppen ilyenek. Csak kívülre mutatnak mást.
Kérdezz erről szexuálpszichológusokat, neurológusokat, stb.

"kurvára elegem van az egészből és az első odajeggyel elhúznék egy másik univerzumba"
Tudod mi hiányzik neked? Kimondom, pedig férfi soviniszta sablonnak fog hatni:
Egy jó kiadós dugás.

"pontosan tudom, hogy működnek a férfiak (pokoli egyszerűen)"
Nem, sajnos fingod sincs róla.
Ha tudnád, nem írtad volna azt, amit.

"miért kéne bármit is tennem olyan emberért, aki semmit nem tesz meg értem?"
Látod, megint ezzel jössz.
Először mindenki neked tegyen valamit, és te majd csak akkor teszel valamit, ha éppen úrinői kedved és aktuális érzelmi állapotod úgy óhajtja.
Ez olyan fokú önzés, gyarlóság és hisztéria, ami nem meglepő egy feministánál.
Egyre érthetőbb, hogy miért vagyunk mi boldogabbak.
Tudod, mi először teszünk a másikért, és utána kapuk cserébe.
Ti feministák meg azt várjátok, hogy valaki tegyen értetek.
Nagy különbség!

"a nők sokat többet tesznek meg egy férfiért, abban az esetben, ha az a férfi megtesz értük egy kicsike dolgot"
LOL :DDDD
Ezen most szakadok. Ekkora ótvar feminista szöveget régen hallottam.
Mondd, mit tettél te a férjedért anno? Azt leszámítva, hogy a szerencsétlen gürizett érted hosszú ideig, te meg egy éppen aktuális hisztid során kiszerettél belőle, pusztán mert az érzelmed éppen úgy alakult. :)

"Hálásak a legkisebb törődésért és figyelemért"
LOL A másik röhögőgörcsöm a mai napon. :D
Ezek szerint ezért van az, hogy ha a férfi elkezd törődni a nővel és lesi minden kívánságát, hogy hol tehetne kedvére, akkor általában pont ezek a nők hagyják őket el. Egy olyan férfiért, aki le se sz@rja őket.
Mesélj még, mulattatsz! :)

"Antifeminista nő?? Most komoly?"
Képzeld, az antifeministák legalább negyede, ha nem harmada nő.
A legelső antifeminista szervezetet egy nő alapította a 60-as években.

"Tipikus férfias dolog, amit az utóbbi időben a nők is hajlamosak átvenni, a címkézés."
A nők is ugyanúgy címkéztek már régebben is.
Te is tetted ezt, pár sorral korábban. ;)

"mi alapján választod ki az antifeminista nőket"
A viselkedésük alapján.

"hihetetlen és szinten aluli volt a Veled való értekezés erről a feminista-vagy nem feminista dologról"
A szinten aluliságot te képviselted azzal, hogy logikátlan butaságokat hordtál össze.

"normális gondolkodású felnőtt emberek nem foglalkoznak ezzel ennyit"
Te is épp ezt teszed.
Vagy beszéljünk a hajómodellekről és az arcápoló krémekről egy férfiakról szóló topikban? :)

"persze a fiamat"
Szegény... Őszintén sajnálom. :(
Ezek szerint nem csak simán elváltál a férjedtől, hanem ezzel a fiad életét is tönkrevágtad. Csak azért, mert éppen úgy jött az aktuális hisztid, hogy válni óhajtottál. A puszta önző érdeked miatt tönkretetted egy gyerek életét. Gondolom, a tartásdíj, amit a férjedről leakasztasz, azért jól jön, nem? Így kell jól élősködni a társadalmon meg a férfiakon. És még te jössz azzal, hogy egy nőnek rosszabb a helyzete?
Gratulálhatsz magadnak. Így kell tönkretenni egy gyerek életét. Nektek feministáknak az sem számít. A lényeg ti vagytok, mindenki más meg le van sz@rva.
Ennél lentebb nincs. Nagyjából egy gyerekgyilkos színvonalán vagy.

Pixynor 2015.02.21. 15:17:24

@zombigyilkos: Te agybeteg vagy. Igaz már a nicknevedből is erre kellett volna következtetnem.

És én is agybeteg vagyok, hogy egy percig is leálltam Veled, még itt is beszélgetni. Innentől csak azért, hogy az ilyenek eltűnjenek a Föld színéről mint Te, felesküszöm vérbeli feministának. Le az ilyen korlátolt agyú, beteg gondolkodású emberekkel, mint Te.

2015.02.21. 20:11:14

@Annonimus:
Eddig is vérbeli feminista voltál, szóval nem változik semmi, hidd el. ;)
Korábban is zsigerből gyűlölted a férfiakat, és nagy ívben sz@rtál rájuk, ahogy a fiadra is. Nem fog változni ezután sem semmi. Ugyanolyan férfigyűlölő feminista maradsz, mint amilyen eddig is voltál. Csak ezentúl nem csak azért utlász, mert férfi vagyok, hanem azért is, mert ki mertem mondani az igazat, és az fájt neked.

/Amúgy miért volt szükség a névváltásodra? ... Jut eszembe: név. A nevem jelentésén még rágódj picit, mert láthatóan azt sem értetted meg./

Comment.Elek 2015.02.23. 17:46:01

@Annonimus: Szia Pixy,

Tisztelem a noi nemet es Teged is, de be kell vallanom, hogy zombigyilkos mondandojaban szerintem nem keves igazsag van a nok hazudasi hajlamairol es kepessegeirol. (Igazabol ezt olyan ugyesen csinaljatok, hogy nem is tunik hazugsagnak es ha ramutatunk a hamissagra, meg mi viselkedunk lehetetlenul.) Hazugsag helyett talan a hamissag szot alkalmaznak inkabb, az jobban visszaadja, amit mi erzunk.

Comment.Elek 2015.02.23. 17:47:00

@Nőneklenni: Jo kis irasaid vannak; csodalom, hogy nincs sok szazas kovetoi taborod.

medali (törölt) 2015.06.28. 13:38:00

@zombigyilkos:
"Te ezzel a kijelentéseddel tökéletesen bemutattad, hogy:
- Fogalmad nincs a férfiak működéséről.
- Amit tudsz róluk, azt rossznak gondolod.
- Meg akarod őket változtatni, mintsem hogy elfogadnád őket.
- Azzal foglalkozol, hogy ők mit és hogyan tegyenek érted, ahelyett, hogy azzal foglalkoznál, hogy te mit tegyél meg értük."

Tudod:
Te ezzel a kijelentéseddel tökéletesen bemutattad, hogy:
- Fogalmad nincs a nok működéséről.
- Amit tudsz róluk, azt rossznak gondolod.
- Meg akarod őket változtatni, mintsem hogy elfogadnád őket.
- Azzal foglalkozol, hogy ők mit és hogyan tegyenek érted, ahelyett, hogy azzal foglalkoznál, hogy te mit tegyél meg értük.

De semmi baj :))

2015.06.28. 16:00:51

@medali:
Attól, hogy megfordítod a másik mondandóját, még nem leszel sem okosabb, sem szebb, és pláne nem leszel hitelesebb.
Főleg nem akkor, ha ennyire mellémész a dolgoknak.

1. Jobban ismerem a nőket, mint ők magukat.
Leszámítva (az írása alapján) Nőkovácsot. Ezt nem én mondom, hanem (most kapaszkodj!) nők mondják rólam.
2. Nem gondolom rossznak a nőket. Tisztában vagyok az erényeikkel és a hibáikkal is, mint ahogy a férfiakéval is. Ennyi.
3. Eszemben nincs megváltoztatni őket. Én a feminizmus ellen küzdök, nem a nők ellen. Nagy különbség!
4. Soha nem foglalkoztam azzal, hogy mit tegyenek értem a nők. Pláne, hogy a nők (elenyésző kivétellel) soha nem tettek semmit értem. És nem is várom el tőlük. A nő nincs arra berendezkedve, hogy tegyen a férfiért. A férfi van úgy megalkotva, hogy tegyen a nőért.

Persze ha bármelyiket is alá tudod támasztani az itteni kijelentéseimmel, szólj. Addig viszont - ha nem bánod - csak üres fröcsögésnek tudtam be a hozzászólásodat.
süti beállítások módosítása