HTML

Nőkovács

A női viselkedésről fogok írni,az elkövetett hibáinkról. Férfiakat megkérdezve.:-)

Friss topikok

  • Vaki Vaki: @Nőneklenni: Valami komoly tudós ember írásában volt az információ, miszerint ugye a törzsfejlődés... (2021.05.25. 16:02) Ha a férfi hallgat 3.:-)
  • Sipi81: Nekem tetszett a bejegyzés. Az erős nőről mindig ez jut eszembe, amikor Boldizsár Ildikó volt rége... (2020.07.27. 23:43) Az erős nő

Címkék

Hitelesség

2013.03.25. 19:54 Nőneklenni

Azt gondolom, az ember akkor hiteles,ha amit ír,mond,az a tapasztalatokon alapul.

Enélkül csak elméleteket gyártunk.

Ritkán szólok hozzá olyan dologhoz,amiről nincs tapasztalatom.

Ez a blog is ezen alapul.Nem csak másoktól hallottam történeteket,hanem magam is megéltem,megtettem dolgokat.

Pl. én magam is rosszul kezeltem a párkapcsolatokat.

Nem volt különösebb gond velem( dehogynem:-) ), hisz főzni 13 éves koromban kezdtem,mindig szerettem is.

20-21 éves koromra eljutottam oda,ki mertem jelenteni, 2 dologhoz nagyon értek.

Az egyik a főzés, a másik a...................szex.:-)

Nyilván ezek nagyon fontosak egy kapcsolatban,fontosak ahhoz,hogy ha már kapcsolatban vagyok,akkor ne akarjanak megszökni 2 nap után.:-)....de sok-sok hibát elkövettem.

Ugyanúgy,mint a nők többsége,én is felvettem a nadrágot.

Gyakorlatilag gyereket csináltam a társamból.

Hivatkozhatnék különféle okokra,miért,okokat mindig lehet találni,ha az ember kisebbíteni szeretné a felelősségét.Mondhatnám,hogy korán kellett felelősséget vállalnom dolgokért,hogy a társadalom ezt a fajta szemléletet sulykolja a nőkbe.

De nem teszem.

Akkor így gondoltam helyesnek.Azaz nem is gondolkodtam,csak megtettem.Aztán már nem tudtam tisztelni.

Sok idő elteltével éreztem azt,hogy ez így nem jó.Valahogy nem éreztem jól magam a bőrömben.

Sajnos...vagy nem sajnos, igen erőteljes egyéniség vagyok.

Ez még nem is lenne baj,az élet sok területén,viszont egy párkapcsolatban komoly gondokat okozhat,ha az ember nem a megfelelő karakterű férfival keveredik össze,illetve nem tud különbséget tenni a magánélet és az azon kívüli élet,felállás és feladatok között.

Ezt meg kellett tanulni.

Meg kellett tanulni azt,melyik karakter az,amivel egy ilyen erős egyéniség együttműködőképes.

Meg kellett azt is tanulni,hogyan engedjem ki a kezemből a gyeplőt és adjam át a másiknak.

És azt is meg kellett tanulni,hogy odafigyeljek a másikra,megértsem.

Ez nem kevés munka volt.

És az alapja -nagy valószínűséggel- az önértékelés/ego helyrerakása volt.

Anélkül nem megy.

Tehát aki olvassa,az úgy tegye,nem csak elméleteket gyártok, hanem én magam is végigjártam egy utat.Most itt tartok.

Persze ennek nincs vége,az ember folyamatosan fejlődik.:-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr275171308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elsőszámú Közellenség 2013.03.28. 16:08:51

Az ember mindig tanul, nincs megállás. Illetve, aki megáll, az már nem él, hanem csak vegetál. Én legalábbis mindig alakítom az önértékelésemet, próbálom idomítani magamat az önmagammal szembeni elvárásokhoz, több-kevesebb eredménnyel. A másikat pedig megérteni kell tudni, a saját elképzeléseimet soha, semmilyen körülmények között sem vagyok hajlandó ráerőltetni másokra, akkor végső soron a másik már nem önálló személyiség, hanem egyfajta módon az énem kiterjesztése lenne, ez pedig nagyon nem jó dolog.

S főzni én is tudok. :D

Nőneklenni 2013.04.02. 22:49:00

Tufako!

Szerinted hányan képesek tanulni?:-)
Egyszerűbb csak élni bele a vakvilágbA,gondolkodás nélkül.

Elsőszámú Közellenség 2013.04.21. 14:00:03

Néha kifejezetten irigylem azokat, akik csak élnek bele a vakvilágba. Aztán mindig rájövök, hogy nincs is mit irigyelni.
süti beállítások módosítása